Cristina Cojanu este antreprenor și conduce franciza 2Ship, la nivel de Europa. Cu profesionalism și servicii de call center non stop, împreună cu echipa sa, oferă clienților o experiență plăcută în livrări și sprijină antreprenorii din e-commerce.
Care este povestea afaceri dumneavoastră?
Înainte de a-mi deschide propria afacere, am lucrat în vânzări la una dintre cele mai mari companii de curierat din România, unde am observat îndeaproape dificultățile clienților în gestionarea livrărilor. În timpul pandemiei, când e-commerce a avut o crestere seminificativa, am preluat platforma 2Ship în regim de franciză. Această platformă, fondată acum 17 ani în Canada,si utilizată de companii din toată lumea, ne permite să optimizam fluxul de lucru si pentru companii din România și Europa. Ne-am axat pe sprijinirea antreprenorilor, în special a celor din e-commerce, deoarece pandemia a demonstrat cât de vitală este digitalizarea pentru a face față unei creșteri accelerate. Astăzi, suntem una dintre cele trei francize la nivel mondial și beneficiem de suportul continuu al companiei-mamă, oferind flexibilitatea și adaptabilitatea necesare fiecărei piețe. Din Sibiu, gestionăm dezvoltarea platformei, oferim suport multilingv clienților, ne ocupăm de vânzări și consultanță. Suntem disponibili pentru clienți de la 8 dimineața până la miezul nopții, atât prin chat, cât și telefonic.
Cine sunt clienții voștri?
Colaborăm cu o gamă largă de clienți, de la start-up-uri ambițioase până la companii mari, precum Amazon, Facebook, DoTerra, Guvernul Canadei și Blackberry. Suntem dedicați atât celor aflați la început de drum, care au nevoie de o soluție completă pentru gestionarea transporturilor, cât și companiilor cu volume mari, oferindu-le funcționalități avansate și personalizate. Platforma noastră este extrem de flexibilă, adaptată pentru diverse tipuri de afaceri—de la e-commerce, distribuitori, și retaileri, până la companii de curierat și corporații mari. Ceea ce ne diferențiază este capacitatea de a oferi soluții personalizate, unele atât de inovatoare încât antreprenorii nici nu se așteaptă să fie la îndemâna lor. Suntem mai mult decât un furnizor de servicii—suntem un partener de încredere, oferind consultanță dedicată și expertiză, astfel încât fiecare client să poată valorifica la maximum beneficiile platformei 2Ship.
Ce obiective aveți pe termen scurt și lung?
Pe termen scurt, ne concentrăm pe sprijinirea clienților în gestionarea eficientă a perioadelor aglomerate de sezon, în special în ceea ce privește provocările din zona curieratului și a transportului. Pe termen lung, ne dorim să contribuim la digitalizarea cât mai multor companii din România, ajutându-le să își automatizeze procesele, economisind timp și resurse, pe care să le poată folosi pentru extinderea internațională și creșterea afacerii.
Date de contact
0729543225