Teodor Mincu este programator și a reușit să identifice în piață o nevoie a companiilor legată de comunicarea online. Așa a apărut afacerea sa, MessengerOS, care are ca scop păstrarea unei legături virtuale între client și produs/companie.
Care este povestea afacerii dumneavoastră?
Lucrând în mai multe companii software, am remarcat faptul că partea de comunicare prin email între platformă/produs și utilizatori este lăsată mereu în urmă. Niciun programator nu dorește să se ocupe de zona aceea „plictisitoare” și atunci mi-am zis de ce să nu construiesc odată și bine acest modul, astfel încât să-i scutesc pe programatori de dezvoltarea și întreținerea acestui modul cu o reputație „ingrată”. Am început prin construcția unui API prin care platformele își pot trimite emailurile automate, în inbox-ul clienților/utilizatorilor. De asemenea scopul meu era să creez un modul pentru toate tipurile de comunicare pe care le trimite o platformă – SMS-uri, WebPush notifications, mesaje whatsapp, etc. După ce am construit primele 3 canale de comunicare prin API: e-mail, sms și web push, clienții de la acea vreme m-au întrebat: dar eu am de trimis și newslettere, cum fac? Moment în care am dezvoltat produsul și în zona de Email & SMS Marketing (mesaje în masă, nu doar unul câte unul prin API). Astfel, am dezvoltat posibilitatea de a trimite mesaje în masă, care să fie livrate în procent cât mai mare în inbox. După ce și acest modul a fost finalizat, mi-am dat seama că prospecții și clienții mei vor, să trimită emailuri, newslettere, sms-uri dar nu știu cum și nu știu care sunt bunele practici pentru a trimite aceste mesaje în inbox și a avea o rată de conversie cât mai bună, moment în care am învățat eu pentru ei toate bunele practici din acest domeniu: colectare de abonați, personalizarea emailurilor, segmentarea audiențelor, design și compatiblitate pe diverite dispozitive, copywriting, feedback analytics. Acum, pe lângă produs, de asemenea, oferim servicii și consultanță de Email & SMS Marekting.
Care sunt principiile pe care le aplicați sau după care vă ghidați pentru a avea succes în afaceri?
Am un principiu pe care l-am aplicat practic în întreaga viață profesională, în urma unui training de 3 luni pentru un job la call-center, în timpul studenției: Clientul și nevoile sale sunt pe primul loc. Ne dorim o strategie completă pentru ca toți clienții noștri să-și atingă scopul în domeniul în care noi activăm (email & sms marketing).
Cine sunt clienții dumneavoastră?
Clienții noștri sunt companiile mici și mijlocii care nu doresc să aibă vreo bătaie de cap în domeniul email & sms marketing. Ei vor să aibă un singur punct de suport unde un expert în domeniu are grijă ca aceste canale de comunicare să funcționeze la o eficiență maximă și astfel să aibă și o conversie cât mai bună. Clienții noștri au diverse niveluri de pregătire în domeniu: unii știu să trimită newslettere și folosesc autonom platforma, pe alții îi ajutăm cu unele corecturi iar pentru alții care nu au timp să se ocupe, trimitem noi pentru ei (cu materialele trimise de ei).
Ce obiective aveți pe termen scurt? Dar pe termen lung?
Pe termen scurt, dorim să ne mărim portofoliul de clienți, să extindem produsul nostru până acoperim toate canalele de comunicare și automatizările de care clienții noștri au nevoie. Pe termen lung dorim să devenim un furnizor de încredere în această nișă: Email & SMS marketing. Vrem să scalăm produsul la nivel internațional (deja este destinat pieței internaționale) și astfel să mutăm destinația bugetelor din SUA (unde se află marii jucători din domeniu) în România.
Date de contact
0724 312 664
teodor@messengeros.com