Close Menu
Grupul Antreprenorilor din RomaniaGrupul Antreprenorilor din Romania

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    Stalco, exemplu de inovație pe plan național și internațional

    November 11, 2024

    „Tinerii caută o transparență clară a modului de evoluție în companie”

    November 1, 2024

    Conștientizarea beneficiilor alimentației echilibrate pe termen lung

    October 13, 2024
    Facebook
    Grupul Antreprenorilor din RomaniaGrupul Antreprenorilor din Romania
    Alatura-te comunitatii
    • Categorii de știri
      1. Portret de antreprenor
      2. IT și Tehnologie
      3. Marketing și publicitate
      4. Design și grafică
      5. Evenimente
      6. Contabilitate și finanțe
      7. Opinie
      8. Educație și dezvoltare personala
      9. Producție media și video
      10. Servicii juridice
      11. View All

      Stalco, exemplu de inovație pe plan național și internațional

      November 11, 2024

      Conștientizarea beneficiilor alimentației echilibrate pe termen lung

      October 13, 2024

      Pionierii GPS-ului în România, despre trecut și viitor

      October 8, 2024

      Vevol Media: „Shopify nu mai are limite pentru antreprenori”

      October 6, 2024

      Cum să ai cele mai vizibile fotografii pe rețele sociale

      August 13, 2024

      Instrumente care asigură succesul în marketing

      August 8, 2024

      Modelul de marketing de success al brandurilor mondiale

      August 8, 2024

      Cum îți poți fideliza clienții prin marketingul potrivit

      August 8, 2024

      Cum fac Rebrading companii ca Apple sau Starbucks

      August 8, 2024

      Top 12 ponturi pentru a alege marketingul potrivit afacerii tale

      August 8, 2024

      Este garantat succesul după un proces de rebranding?

      August 8, 2024

      Rebranding-ul – o gură de aer proaspăt pentru afacerea ta

      August 8, 2024

      Designul și grafica – cartea de vizită a afacerii tale

      August 8, 2024

      Cum se face impozitarea în România? Cât datorezi, ca antreprenor, la stat?

      August 8, 2024

      Trucuri pentru a-ți cacula singur impozitele pentru afacerea ta

      August 8, 2024

      „Tinerii caută o transparență clară a modului de evoluție în companie”

      November 1, 2024

      Trucuri pentru a-ți cacula singur impozitele pentru afacerea ta

      August 8, 2024

      Avantajele și dezavantajele unui contract de muncă part-time

      August 13, 2024

      Elementele unui contract de drepturi de autor

      August 9, 2024

      Exemplu de contract de drepturi de autor

      August 9, 2024

      Alternative în locul angajării cu normă întreagă

      August 9, 2024

      Stalco, exemplu de inovație pe plan național și internațional

      November 11, 2024

      „Tinerii caută o transparență clară a modului de evoluție în companie”

      November 1, 2024

      Conștientizarea beneficiilor alimentației echilibrate pe termen lung

      October 13, 2024

      Pionierii GPS-ului în România, despre trecut și viitor

      October 8, 2024
    • Alatura-te Comunitatii
    Grupul Antreprenorilor din RomaniaGrupul Antreprenorilor din Romania
    Home»Portret de antreprenor»„Clientul și nevoile sale sunt pe primul loc”
    Portret de antreprenor

    „Clientul și nevoile sale sunt pe primul loc”

    Grupul Antreprenorilor din RomaniaBy Grupul Antreprenorilor din RomaniaSeptember 30, 2024Updated:September 30, 2024No Comments4 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Copy Link Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Teodor Mincu este programator și a reușit să identifice în piață o nevoie a companiilor legată de comunicarea online. Așa a apărut afacerea sa, MessengerOS, care are ca scop păstrarea unei legături virtuale între client și produs/companie.

    Care este povestea afacerii dumneavoastră?

    Lucrând în mai multe companii software, am remarcat faptul că partea de comunicare prin email între platformă/produs și utilizatori este lăsată mereu în urmă. Niciun programator nu dorește să se ocupe de zona aceea „plictisitoare” și atunci mi-am zis de ce să nu construiesc odată și bine acest modul, astfel încât să-i scutesc pe programatori de dezvoltarea și întreținerea acestui modul cu o reputație „ingrată”. Am început prin construcția unui API prin care platformele își pot trimite emailurile automate, în inbox-ul clienților/utilizatorilor. De asemenea scopul meu era să creez un modul pentru toate tipurile de comunicare pe care le trimite o platformă – SMS-uri, WebPush notifications, mesaje whatsapp, etc. După ce am construit primele 3 canale de comunicare prin API: e-mail, sms și web push, clienții de la acea vreme m-au întrebat: dar eu am de trimis și newslettere, cum fac? Moment în care am dezvoltat produsul și în zona de Email & SMS Marketing (mesaje în masă, nu doar unul câte unul prin API). Astfel, am dezvoltat posibilitatea de a trimite mesaje în masă, care să fie livrate în procent cât mai mare în inbox. După ce și acest modul a fost finalizat, mi-am dat seama că prospecții și clienții mei vor, să trimită emailuri, newslettere, sms-uri dar nu știu cum și nu știu care sunt bunele practici pentru a trimite aceste mesaje în inbox și a avea o rată de conversie cât mai bună, moment în care am învățat eu pentru ei toate bunele practici din acest domeniu: colectare de abonați, personalizarea emailurilor, segmentarea audiențelor, design și compatiblitate pe diverite dispozitive, copywriting, feedback analytics. Acum, pe lângă produs, de asemenea, oferim servicii și consultanță de Email & SMS Marekting.

    Care sunt principiile pe care le aplicați sau după care vă ghidați pentru a avea succes în afaceri?

    Am un principiu pe care l-am aplicat practic în întreaga viață profesională, în urma unui training de 3 luni pentru un job la call-center, în timpul studenției: Clientul și nevoile sale sunt pe primul loc. Ne dorim o strategie completă pentru ca toți clienții noștri să-și atingă scopul în domeniul în care noi activăm (email & sms marketing).

    Cine sunt clienții dumneavoastră?

    Clienții noștri sunt companiile mici și mijlocii care nu doresc să aibă vreo  bătaie de cap în domeniul email & sms marketing. Ei vor să aibă un singur punct de suport unde un expert în domeniu are grijă ca aceste canale de comunicare să funcționeze la o eficiență maximă și astfel să aibă și o conversie cât mai bună. Clienții noștri au diverse niveluri de pregătire în domeniu: unii știu să trimită newslettere și folosesc autonom platforma, pe alții îi ajutăm cu unele corecturi iar pentru alții care nu au timp să se ocupe, trimitem noi pentru ei (cu materialele trimise de ei).

    Ce obiective aveți pe termen scurt? Dar pe termen lung?

    Pe termen scurt, dorim să ne mărim portofoliul de clienți, să extindem produsul nostru până acoperim toate canalele de comunicare și automatizările de care clienții noștri au nevoie. Pe termen lung dorim să devenim un furnizor de încredere în această nișă: Email & SMS marketing. Vrem să scalăm produsul la nivel internațional (deja este destinat pieței internaționale) și astfel să mutăm destinația bugetelor din SUA (unde se află marii jucători din domeniu) în România.

    Date de contact

    messengeros.com

    0724 312 664         

    teodor@messengeros.com

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Grupul Antreprenorilor din Romania

    Related Posts

    Stalco, exemplu de inovație pe plan național și internațional

    November 11, 2024

    Conștientizarea beneficiilor alimentației echilibrate pe termen lung

    October 13, 2024

    Pionierii GPS-ului în România, despre trecut și viitor

    October 8, 2024
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Editors Picks
    Cele mai vizionate
    Advertisement
    Demo

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.