Close Menu
Grupul Antreprenorilor din RomaniaGrupul Antreprenorilor din Romania

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    Stalco, exemplu de inovație pe plan național și internațional

    November 11, 2024

    „Tinerii caută o transparență clară a modului de evoluție în companie”

    November 1, 2024

    Conștientizarea beneficiilor alimentației echilibrate pe termen lung

    October 13, 2024
    Facebook
    Grupul Antreprenorilor din RomaniaGrupul Antreprenorilor din Romania
    Alatura-te comunitatii
    • Categorii de știri
      1. Portret de antreprenor
      2. IT și Tehnologie
      3. Marketing și publicitate
      4. Design și grafică
      5. Evenimente
      6. Contabilitate și finanțe
      7. Opinie
      8. Educație și dezvoltare personala
      9. Producție media și video
      10. Servicii juridice
      11. View All

      Stalco, exemplu de inovație pe plan național și internațional

      November 11, 2024

      Conștientizarea beneficiilor alimentației echilibrate pe termen lung

      October 13, 2024

      Pionierii GPS-ului în România, despre trecut și viitor

      October 8, 2024

      Vevol Media: „Shopify nu mai are limite pentru antreprenori”

      October 6, 2024

      Cum să ai cele mai vizibile fotografii pe rețele sociale

      August 13, 2024

      Instrumente care asigură succesul în marketing

      August 8, 2024

      Modelul de marketing de success al brandurilor mondiale

      August 8, 2024

      Cum îți poți fideliza clienții prin marketingul potrivit

      August 8, 2024

      Cum fac Rebrading companii ca Apple sau Starbucks

      August 8, 2024

      Top 12 ponturi pentru a alege marketingul potrivit afacerii tale

      August 8, 2024

      Este garantat succesul după un proces de rebranding?

      August 8, 2024

      Rebranding-ul – o gură de aer proaspăt pentru afacerea ta

      August 8, 2024

      Designul și grafica – cartea de vizită a afacerii tale

      August 8, 2024

      Cum se face impozitarea în România? Cât datorezi, ca antreprenor, la stat?

      August 8, 2024

      Trucuri pentru a-ți cacula singur impozitele pentru afacerea ta

      August 8, 2024

      „Tinerii caută o transparență clară a modului de evoluție în companie”

      November 1, 2024

      Trucuri pentru a-ți cacula singur impozitele pentru afacerea ta

      August 8, 2024

      Avantajele și dezavantajele unui contract de muncă part-time

      August 13, 2024

      Elementele unui contract de drepturi de autor

      August 9, 2024

      Exemplu de contract de drepturi de autor

      August 9, 2024

      Alternative în locul angajării cu normă întreagă

      August 9, 2024

      Stalco, exemplu de inovație pe plan național și internațional

      November 11, 2024

      „Tinerii caută o transparență clară a modului de evoluție în companie”

      November 1, 2024

      Conștientizarea beneficiilor alimentației echilibrate pe termen lung

      October 13, 2024

      Pionierii GPS-ului în România, despre trecut și viitor

      October 8, 2024
    • Alatura-te Comunitatii
    Grupul Antreprenorilor din RomaniaGrupul Antreprenorilor din Romania
    Home»Portret de antreprenor»„Reclama este motorul oricărei afaceri corecte”
    Portret de antreprenor

    „Reclama este motorul oricărei afaceri corecte”

    Grupul Antreprenorilor din RomaniaBy Grupul Antreprenorilor din RomaniaSeptember 2, 2024Updated:September 2, 2024No Comments6 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Copy Link Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Mihai Repede este un tânăr Creathor care vrea să învețe antreprenorii să se promoveze corect pe rețelele sociale. Mihai are experiența unei afaceri crescute de el însuși în online; el spune că cei mai calitativi clienți, care chiar vor să cumpere, vin singuri, dacă postezi conținut de calitate.

    Care este povestea afacerii dumneavoastră?

    Creathor este un program educațional pentru antreprenorii care își doresc să vină pe rețelele sociale, organic, cu afacerea lor: să facă videoclipuri prin care să-și promoveze domeniul de activitate, produsele și serviciile și să ajungă, prin reclame neplătite, spre oameni care să se transforme în clienți și care să le facă o dublare cel puțin, dacă nu o triplare a cifrei de afaceri prin vânzarea efectivă pe rețelele sociale. Eu devin mentorul lor pentru că, la rândul meu, sunt un antreprenor care are aproape 800.000 de urmăritori pe rețelele sociale, adunați tot organic; prima mea afacere a fost RPD ART, unde vindeam semnături personalizate. Pe baza cunoștințelor mele, a experienței mele, pe baza rezultatelor pe care le-am avut în trecut cu alți antreprenori cu care am colaborat, am considerat că este cerere pe piață, că nu se ocupă mai nimeni de acest lucru, iar cei care se ocupă au doar 10-15.000 următori. Eu vin cu o experiență de câteva sute de milioane de vizualizări la activ  și știu care sunt strategiile potrivite de creștere organică a antreprenorilor.

    Care este strategia afacerii tale?

    Le ofer mentorat 1 la 1 timp de 6 luni, în care îi învăț pe antreprenori să filmeze, să posteze, să editeze să crească organic și să adune minim 20.000 de urmăritori în cele 6 luni, urmăritori organici direct interesați de ei. Cel mai bun rezultat al meu raportat la 6 luni este de 230.000 de urmăritori adunați, iar al doilea cel mai bun este de 50.000 de urmăritori adunați, deci există și extreme, dar minimul pe care eu îl garantez contractual, bineînțeles, este de 20.000 de urmăritori direct interesați de produsele sau de serviciile antreprenorilor, organic complet, adică fără reclame plătite. Antreprenorul cu care lucrez trebuie să înțeleagă că există șapte pași, care implementați corespunzător, fac diferența între o afișare corect pe social media și una haotică. În acești șapte pași, ai mai multe procese de implementat. Pornind de la ce aparatură este necesară ca tu să începi să faci conținut, până la setarea ideilor, valorilor, colaborările, mentenanța cunoștințelor despre brand și consecvența; din punctul meu de vedere, a fii consecvent este cea mai bună strategie pe care o poți aplica pentru conținutul tău. Există două categorii de oameni: cei care reprezintă 90% talent și doar 10% muncă și viceversa. Cei care nu fac nimic cu talentul lor pot avea succes pentru că doar cel care perseverează are de câștigat; aceasta este filosofia Creathor. Îmi doresc să facem conținut zilnic, foarte bine aplicat nevoilor pieței, să dau feedback-uri pentru fiecare videoclip în parte. Rezultatele apar în mai puțin de 6 luni pe partea financiară – bineînțeles că odată ce faci o reclamă bună ai și vânzări bune – dar și pe partea de afișare, vizibilitate; reclama, din punctul meu de vedere, este motorul oricărei afaceri corecte. Trebuie să-ți determini avatarul de client ideal și să știi ce vrea să audă, să îi gâdili urechea.

    Ce vor oamenii să vadă pe rețelele sociale?

    România e o țară în care 40% dintre locuitori sunt analfabeți funcționali. Adică sunt alfabetizați, știu să citească, dar habar n-au ce citesc dintr-un text, nu-l înțeleg. În contextul dat, ar fi absurd să credem că postările scrise sunt cele care funcționează și atunci, e clar că atât intelectualii și alfabetizații, cât și analfabeții funcționali și analfabeții pot să înțeleagă, în mai puțin de un minut un videoclip care are un mesaj pentru că acolo explici. Nu doar explici și arăți. Dacă pui și subtitrare, este bonus. Astfel, strategia de videoclipuri scurte și de impact, tip Reels, Instagram Reels, YouTube Shorts, TikTok, prin care antreprenorii vin și propun este ceea ce vor oamenii pe rețelele sociale; vor să li se propună, nu să li se impună, ce să cumpere pentru că oamenii adoră să cumpere, dar urăsc să li se vândă și acest lucru îi învăț pe antreprenorii cu care colaborez, 75 la număr acum – să transmită mesaje corect din punctul de vedere al comunicării și al mesajului.

    Mai funcționează afaceri fără rețele sociale?

    Sunt oameni care au fabrici, uzine, care nu au văzut poate, în viața lor social media și nici nu consumă. Însă, dacă ești la început de drum răspunsul meu este clar nu, o afacere nu mai poate funcționa fără rețele sociale pentru că, la început de drum, ai nevoie de cash flow, de strategie, de recunoaștere, să aibă oamenii încredere în tine. Ești obligat prin conjunctură, prin context să fii pe rețelele sociale, asta e cheia succesului viitoarei tale afaceri. România are o statistică destul de sumbra – peste un milion de afaceri se deschid anual și se închid mai repede de un an, iar acest lucru înseamnă că au greșit la partea de reclama, fiind la început de drum. Tiktok avut o creștere de fantastică în 2024, de la 5 milioane adulți prezenți, la 9 milioane. 82% dintre utilizatorii TikTok descoperă pentru prima dată o afacere mică sau mijlocie pe TikTok înainte de a o vedea în altă parte și 52% din aceștia decid să și facă cel puțin o achiziție de la business-ul pe care l-au descoperit aici.

    Care este diferența între o reclamă plătită și una organică?

    Dacă un videoclip organic, adică natural, făcut de tine cu script și mentorat, apoi crescut pe rețelele sociale, ajunge la 100.000 de vizualizări fără reclamă, fără pompare de bani în promovare, îl poți, apoi, promova prin reclame plătite. O dată ce ai văzut că ai niște rezultate foarte bune pe organic, clar le poți valorifica cu bani. În schimb, dacă promovezi un videoclip din prima cu bani, acele vizualizări nu sunt neapărat cele mai bune și calitative vizualizări;  intri cu japca în viețile oamenilor și s-ar putea să-ți dăuneze mai mult imaginii și productivității brand-ului tău decât dacă n-ai fi făcut deloc reclame. Nu poți face reclame oricui și cu orice: un milion de vizualizări organic, pe care le-ai adus gratis, reprezintă oamenii care chiar au vrut să te vadă, care au simțit să rămână cu tine, să lase un comentariu, să te susțină să scrie o recenzie, să intre pe site și să cumpere. Dacă prietenii tăi nu au simțit să distribuie, clar nu sunt publicul tău; stai cu oamenii care cu adevărat vor simți să facă ceva pentru tine și aceia, statistic vorbind sunt 98% non-urmăritori, oameni care nu știu încă de tine.

    Date de contact

    https://creathor.ro 

    0772201279 

    mihai@creathor.ro

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Grupul Antreprenorilor din Romania

    Related Posts

    Stalco, exemplu de inovație pe plan național și internațional

    November 11, 2024

    Conștientizarea beneficiilor alimentației echilibrate pe termen lung

    October 13, 2024

    Pionierii GPS-ului în România, despre trecut și viitor

    October 8, 2024
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Editors Picks
    Cele mai vizionate
    Advertisement
    Demo

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.